Vrácení zásilky od PPL

Otázku položila: Anonymní uživatelka #422243 12.3.2020 11:48

Ahoj holky, minulý pátek mi měl přijít balíček, dárek pro přítele k svátku. Ráno mi přišla sms, ze balíček doruci mezi 10 - 12, ale nikdo neprijel, nikdo mi nevolal ani nepsal. Tak jsem v pondělí sla do parcel shopu a tam nic nebylo. Tak jsem tedy další den objednala nový balíček, když nic nedorazilo. No a dnes, o týden později, mi najednou dorazili oba balíčky najednou. 😂 Což trochu nechápu.. První jsem vyzvedla, druhý odvezli do parcel shopu. Chci se zeptat, jestli se něco stane, když si ten druhý už prostě nevyzvednu (je to na dobírku) nebo ho mám raději vyzvednout a poslat zpátky?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • A to te nenapadlo zavolat/napsat prepravci a zjistit co se deje?8-o
    Jinak asi bych zavolala tam kde jsi zbozi objednala, nasypala si popel na hlavu - vysvětlila bych co se stalo a rekla jim ze to nechas jit zpet a zda ta to budou chtit nějakou nahradu.

  • Proč sis nezjistila přes sledování zásilky, kde se zásilka zasekla? Objednávat nový kus byla fakt volovina 🤦‍♀️ Předpokládám, že to je objednáno z netu. Takže nejdříve kontaktovat prodejce, že druhé zboží vracíš. Ale pochybuji, že to PPL za svoje náklady odešle zpět. Budeš muset zaplatit jedno poštovné.

  • pokud ten druhý tam necháš, tak za cca týden to dají zpátky tomu dopravci a ten to odešle jako nevyzvednutou zásilku zpět k obchodníkovi, nic se tedy nestane :-) stát se může :-)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 464 otázek, kterým se dostalo 272 338 odpovědí a 410 238 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist