První pohyby mého miminka

...jsem ucítila 9.8.2012 7:46

Nejdřív jsem si nebyla jistá a nechtěla jsem zbytečně plašit,ale včera se mi to potvrdilo.Je to zatím takové jemňounké,ale je to ono.
Takže oficiálně,první pohyby jsem ucítila 9.8.2012,*15.tt+6*.

12.08.2012 7:48:02
Komentáře:
  • Maki89 26.12.2017 22:45

    Ne,od 2.1.

  • Bývalá uživatelka #32563 26.12.2017 22:46

    Nám od třetího.. Nechápu proč to máj tak dlouhý malá už otravuje teď ze chce do školky :(

  • buccaneerka2 26.12.2017 22:54

    Zřejmě některé školky jedou podle školních prázdnin. Školy začínají taky až od třetího.

  • Bývalá uživatelka #42116 26.12.2017 22:57

    Naše školka taky začíná 2.1.

  • Borlova 26.12.2017 23:18

    buccaneerka2 a to jsou pokaždé prázdniny do 2.1.? Nikdy jsem po tom nepátrala, ale teď mě to docela naštvalo, protože je to pro mě komplikace. Mám tu mamku na hlídání dětí v době prázdnin a v pátek musí odjet. Kdyby se šlo do školky už 2.1. tak je to v pohodě, ale takhle musí zase kvůli tomu přijet na jeden den ze 100km vzdálenosti :-( Nechápu, když 1.1 je svátek a 2.1. ne, tak proč se jede až od 3.1., který blb tohle zase vymyslel :O=
    anickacechova to mě neotravují děti, že by chtěli do školky, ale já už z nich po 4 dnech volna šílím :-D a to tu mám babičku na pomoc :-D Normálně se zítra těším do práce :-D, jinak by mi z nich hráblo, neskutečně zlobí :'-(
    Maki89 Hannah1 to se holky máte, pro mě je nelogické, proč některé školky mají provoz až od 3.1 :-(

  • Bývalá uživatelka #138239 26.12.2017 23:36

    Některé jedou podle školních prázdnin,ale věřím,že to je komplikace.

  • Bývalá uživatelka #180456 27.12.2017 0:42

    Od 3.1.:-)

  • Bývalá uživatelka #80719 27.12.2017 0:49

    Ne, uz od 2.1.

  • Bývalá uživatelka #180456 27.12.2017 0:50

    ale mě to nijak nevadí :-D

  • Maki89 27.12.2017 4:00

    To chápu,my jsme naštěstí teď s manželem oba doma;-).
    Pokaždé prázdniny nejsou do 2.1. - záleží jestli je prvního v pátek či o víkendu.

  • whitehorse1 27.12.2017 7:40

    Od 2.1. ale stejně by šel až 3.1. právě kvůli prazdninam.(stejně je otázkou, zda vůbec půjde kvůli nemoci)
    A ano, většinou to byva, že 2.1. jsou ještě prázdniny, protože pokud jsou rodiče s dítětem někde pryč tak se ne vždy vrací právě už toho 1.1., ale až 2.1. (přesně jak píše maki89 pokud spadne 1.1. na všední den, je volno ještě 2.1.)
    Dopřejte deckam ty prázdniny ;-)

  • Bývalá uživatelka #44195 27.12.2017 7:55

    U nas taky od 3.1.

  • buccaneerka2 27.12.2017 8:20

    Borlova My učitelé a školní děti pláčeme, že máme letos tak krátké prázdniny. Už se stalo, že jsme šli až 5.1., když je Nový rok ve čtvrtek, tak pátek se do školy nejde, pak je víkend a do školy se šlo až v pondělí 5.1. Letos jsou to historicky nejkratší možné prázdniny, tak se asi připrav psychicky na příští rok, kdy budou o jeden den delší, protože 3.1. bude až ve čtvrtek. ;-)

  • terryk 27.12.2017 8:23

    whitehorse1: tak on by člověk asi detickam ty prázdniny i dopřál, jenže jaksi zaměstnavatelé rodičů to tak nak nechápou. Vony ty prázdniny jsou totiž každou chvíli, zatímco vyzdimany rodič dostane zpravidla jen pět týdnů placené dovolené.

  • Bývalá uživatelka #80334 27.12.2017 9:04

    U nas se jde taky 2.1., ale muselo se dopredu hlasit,kdo prijde a kdo ne, aby vedeli, kolik jidla nakoupit a kolik ucitelek nahnat. Bude to takovy poloprovoz

  • Bývalá uživatelka #33450 27.12.2017 9:20

    u nas je taky skolka az od 3.1. jeste ze sem se podivala :-D

  • marketaj 27.12.2017 9:35

    U nas se vyplnovalo, kdo potřebuje 2.1. a budou otevírat jednu spolecnou tridu.

  • Elis18 27.12.2017 10:53

    U nas je otevreno od 2.1., ale dam ho az 3. Museli sme nahlasit, kdo prijde, asi aby vedeli, kolik ucitelek dat...
    Buse aai malicko deti, jako bylo 22.12. To tam byli jen 4druhacci ze 17 deti, rikal Davidek

  • kadlckova.veronika 27.12.2017 10:53

    U nás je školka otevřená už 2.1., škola 3.1.

  • petulinkaa13 27.12.2017 12:06

    Malá jde do školky 2.1. chodí už jen úterý,pátek a hned v úterý jde,i loni hned po Novém roce sla,ale vím,že školy mívají od 3.1. hodně,taky jsem nepochopila proč.

  • trinetka 27.12.2017 12:23

    u nás 2.1. teda

  • Bývalá uživatelka #104110 27.12.2017 13:37

    terryk znám plno lidí, co má jen 4 týdny dovči a to je pak mazec obsáhnout celý rok, než jsou děcka větší.

  • terryk 27.12.2017 13:39

    anulinek: jj, já mám taky jen čtyři týdny, ale v mým okolí maj většinou pět, tak jsem napsala pět. Aj tak je to asi slušná honka, když člověk k prázdninami ještě připočte nemoci...

  • Bývalá uživatelka #104110 27.12.2017 13:54

    terryk to pak nezbývá než si brát OČR, které pak člověk pozná ve výplatě...manžel má teda taky 5 týdnů + 3 sick day. A 4 týdny mu zaměstnavatel za jeho nemoc a očr doplácí do plné výše mzdy, takže se do nějak slepit dá. Děcka naštěstí nejsou na hromadě často,ale prázdniny kombinujeme s babičkama.

  • petulinkaa13 27.12.2017 14:13

    no my nemame s kym kombinovat tak jsem na to jednou zvedava az prijde skola a kazdy mesic prazdniny 8-o OČR je ok,finančne to je v pohode,dalo me to max o 500kč mene na vyplate kdyz jsem to secetla nekdy i stejne,lepsi nez nemocenska :-D

  • trinetka 27.12.2017 15:02

    Anulinek Můžu se zeptat kde muž pracuje? Hned po RD bych tam běžela žádat o práci :D

  • whitehorse1 27.12.2017 15:14

    trinetka taky budu mít v práci 5 týdnů plus 3 dny sick
    petulinkaa13 to sem myslela, že OCR je finančně horší. možná ale záleží na vaší výplaty.

  • Bývalá uživatelka #104110 27.12.2017 15:55

    trinetka Pokud jste z oboru IT, manžel rád doporučí :-D
    whitehorce1 Myslím, že jde i o výši příjmu a zda na OČR vyjde jeden víkend nebo dva, protože OČR se vyplácí za kalendářní dny včetně víkendů a je 9 dní. A rozdíl být musí, protože OČR je 60% redukovaného denního vyměřovacího základu za den. Což mi teda jako rozdíl oproti mzdě přijde dost.

  • terryk 27.12.2017 16:06

    anulinek: sakra, že jsem se v té škole líp neučila:-D

  • whitehorse1 27.12.2017 16:16

    Anulinek no já si právě říkám, že bych padla dost dolů. Při dvou víkendech by mi to dělalo minimálně tisícovku dolů, při jednom výrazně větší rozdíl. Proto mne těch 500 Kč rozdílu co psala Péťa dost překvapilo.
    Jinak v IT bych řekla, že 5 týdnů dovolené plus sick days jsou už standard plus home Office.

  • A.t.i 27.12.2017 18:00

    whitehorse1 Taky jde o to, jak dlouho to dítě je nemocné. Když skončí s obyčejnou virózou a po týdnu jde do školy, tak to moc na výplatě poznat nejde. Ale když je to něco dlouhodobého.:-( Já třeba byla s Lumírem, když byl malý, 3 měsíce doma. Zaplacených 9 dnů očr, takže jsem dostala něco přes 2000 a s tím jsem měla vyžít 3 měsíce. Ještěže máme tátu, který to jakžtakž zvládne utáhnout sám. Být samoživitelka, tak nevím, co bych dělala.:-(

  • whitehorse1 27.12.2017 18:18

    A.t.i proto mne to udivuje, když Péťa psala, že někdy měla OCR stejný jak by byla výplata. A 9 dní je málo, Víta by potřeboval ošetřování tak 3 týdny. Ještě štěstí, že babička je tak obětavá a hlídá.

  • petulinkaa13 27.12.2017 18:25

    Tak při mém platu,průměru já na OCR byla jak klasik na výplatě,max.500kc dolů,takže mě se vyplatilo ;-) než neschopenka s 3 dny zadarmo,bez víkendu atd. To jsem přišla daleko o víc.Jiny je,když má někdo např.15 000kc a přiznáno 10 tisíc nebo dělá víkendy a podobne.

  • whitehorse1 27.12.2017 18:37

    Tak já bych řekla, že tady bereme mzdu jako takovou, ne peníze na černo (takové se v mém oboru ani nevedou) a jak psala Anulinek tak vzhledem k tomu,že se to redukuje na 60% tak to jen těžko vyjde někomu s opravdu průměrným platem v naší republice na stejno být na OCR nebo v práci. Neschopenku do toho nepočítám vzhledem k tomu, že se tam 3 dny neplatí vubec a jedna se o neschopnost a ne péči o nemocné dítě.
    Vyplatí se to možná někomu, kdo má v hrubém do 15tis, tam se asi nebude tolik redukovat.

  • petulinkaa13 27.12.2017 18:45

    Ja měla nad 15 hrubého,sama jsem byla překvapená,čekala jsem,že budu přicházet o víc peněz,ale ne,ten víkend ti tam udělá taky své ;-)

  • A.t.i 27.12.2017 18:53

    Tak já brala hodně málo (co bych dala za 15000 Kč, klidně i hrubého), takže když to byla nějaká lehčí nemoc a vyšlo to pěkně i přes víkendy, tak to udělalo ten rozdíl +-500 Kč, takže na výplatě téměř neznatelné. Ale spousta nemocí se za 9 dnů nevyléčí, takže zlatá nemocenská. První měsíc sice rozdíl cca 7000, ale další měsíce "jen" 4000 rozdílu. Což je pořád lepší než 2000,- na 3 měsíce.:-)

  • petulinkaa13 27.12.2017 18:55

    Jednou jsem šla na víc jak 9 dní,10 den jsem si vzala dovolenou a od 11 dne zase 9 dní OCR :-) vyplatilo se :-)

  • A.t.i 27.12.2017 18:57

    To jsem zkusila jednou a doktorce došel papír ze sociálky, jak je to možný, že bych musela vracet úplně všechny peníze. Doktorka to naštěstí nějak ukecala, jako že se opravdu dítě zázračně uzdravilo a hned zase lehlo, takže jsem to vracet nemusela. Ale víckrát jsem to rozhodně nepokoušela.

  • petulinkaa13 27.12.2017 19:47

    Aha,tak u nás v pohodě,asi že jsme často nenarodili,nevím,jako 9 dní vymyslel blbec,než na něco přijdou,výsledky a třeba ATB tak 9 dní je jasný,že je málo 8-o

  • Bývalá uživatelka #32563 27.12.2017 21:48

    Borlova tak já chodím do práce takže s nimi nejsem furt a i tak mi z nich hrabe :-D ale sem ráda když sme všichni spolu když to vyjde no :-)

  • terryk 27.12.2017 22:05

    borlova, anickacechova: hele, to já bych už zasloužila nějakou medaili, ne? Že jsem s priserama už přes rok doma a většinou sama:-D

  • Bývalá uživatelka #32563 27.12.2017 22:12

    terryk to jooo já sem nervozní navíc mi zjistili špatnou funkci štítný žlázy přbírám sem nevrlá vzteklá ubrečená atp.. změny nálad deprese takže je někdy lepší že sem i v tý práci a občas se tam vyvztekám.. Ale zase pak mám dny kdy bych dokázala sedět u pohádek s dětmi a pozorovat je nebo si s nimi pořád hrát atp.. Si super že to zvládáš mě by hráblo .. být s nimi pořád ..

  • A.t.i 27.12.2017 22:25

    terryk A co mám říkat já? Ja už jsem doma v podstatě 9 let.:-D

  • Borlova 27.12.2017 22:30

    Tak koukám holky, že je to jak kde :-o
    terryk no ale to jenom zatím bronzovou :-D Já s nimi byla doma, než začala Naty chodit do školky, takže 2,5 roku taky většinou sama, táta se často zašíval do ložnice, když byl taky doma a nebo byl v práci. A teď fakt poslední dobou festově zlobí, že na ně začínám mít alergii :-D, tak jsem docela ráda, že chodím už do práce. Počkej za rok 8-o
    buccaneerka2 jako promiň vám učitelkám nestačí milión prázdnin, včetně dvou měsíců v létě :-o :-D Vezmi si, že u nás přes léto jede školka jen 3 týdny. To aby si rodiče brali dovolenou proti sobě, když nemají hlídání, aby jim vystačila ještě na ty zbylé prázdniny jako jsou Vánoční, velikonoční, jarní apod. :-o Až budu ve škole, tak se budou posílat na tábory, ale ve školce je to fakt na hlavu vymyslet jak to udělat :-o

  • Borlova 27.12.2017 22:31

    A.t.i tak ty už si zasloužíš fakt zlatou medaili :-o:-D

  • Bývalá uživatelka #80334 27.12.2017 23:36

    a.t.i. borlova ona terryk je taky.doma dele nez rok, ale s dvema dětmi, ani jednim skolkovym, kazdy den přes rok. terryk medaily urcite zaslouzis!!!
    A jinak teda ja si to s detmi doma hrozne uzivam. Ve skolce radila strevni chripka, tak jsem marli mela uz pred vanoci doma a je to cim dal tim lepsi. Ale ocekavam těžký zvrat:-D a hot letosnich vanoc byl u nas poukaz na hlidani deti...

  • Bývalá uživatelka #180456 28.12.2017 0:05

    Já jsem na dovolené od roku 2012 :-D

  • buccaneerka2 28.12.2017 0:16

    Borlova Víš, já neznám moc učitelek, které by se rvaly za dva měsíce prázdnin a nicnedělání. To není náš výmysl a většina, co znám, by brala tři týdny v létě, potom nemáme moc co dělat, pokud někdo nemá milion na zajímavé dovolené.
    A taky je na nic, že přes rok mimo prázdniny mám max. 1 den dovolené v době, kdy potřebuju. Takže když jsem nemocná nebo je mi prostě blbě, tak buď neplacené volno nebo nemocenská, což je taky tři dny zadarmo. Myslím ty krátké nemoci, co za dva tři dny vyležíš a můžeš jít do práce. A každý den, kdy si beru neplacené volno, přijdu cca o 1000 korun. Takže každé povolání má i svoje proti. Ale uznávám, že až budu mít děti, budu mít prázdniny spolu s nimi a to může být fajn. :-)

  • Maki89 28.12.2017 0:34

    Holky to takhle jde - 9 dní OČR pro vdané matky a 16 dní pro svobodné matky,s tím,že když se to dítko v posledním dni neuzdraví,půjdete následující den do práce na jeden den či si vezmete dovolenou a druhý den můžete jít zase na OČR...
    Žádné peníze Vám sebrat nemůžou..
    Mám také 5 týdnů dovolené a v létě je to mazec,tak kombinujem hlídání anebo jde malej i do náhradní školky.
    Když onemocní,tak to je horší - zkusím zařídit hlídání a pokud to nejde,tak jdu na OČR či si vezmu v práci neplacené volno,jako tomu bylo v září,když byl manžel pryč..

  • Maki89 28.12.2017 0:42

    Luciano2017 Tak to by mně hráblo být doma takhle dlouho:-D a kor,když máš děti brzo po sobě...
    Stačí mi,že teď marodím a jsem z toho na větvi

  • Bývalá uživatelka #180456 28.12.2017 1:54

    Maki89 zatím ještě žiju :-D ,není to taková hruza jak si každý myslí.Někdy je to náročné,ale zvládáme.Jsme bez hlídání..
    Edit:2x

  • Maki89 28.12.2017 2:11

    Luciano2017 To buď ráda a klobouk dolů,že to zvládáš ;-) - já bych to teda nedala.

  • whitehorse1 28.12.2017 6:55

    borlova naše školka o prázdninách funguje 2 týdny, v červnu se musí nahlásit a zaplatit, že bude chodit. Je sice možnost jiná školka ve čtvrti, ale s tou už je to problematicke, protože se opět musí nahlásit a zaplatit v červnu.

  • terryk 28.12.2017 8:16

    borlova, a.t.i: už to napsala urbiek, já tu mám celoročně děti dvě a minimálně do září ještě mít budu. Leu, když šla Natálka do školky, tak danik už do ní dávno chodil, ne? :-) A a.t.i, lumca je ve škole a Milda od září ve školce, ne? Jako nechci tady machrovat, jen jsem chtěla v nadsázce napsat, že jsem přežila s oběma doma bez Bohnic dýl než čtyři dny:-D zatím:-D jako ne že by mi z toho nehrabalo, to hrabe:-D

  • buccaneerka2 28.12.2017 8:45

    Holky, tak u nás ve městě je to asi komfort, ale děti můžete mít ve školce celé léto. Je tu asi pět školek, každá má otevřeno dva týdny a střídají se tak, že na sebe navazují. A jsme malé město, takže nejvzdálenější škola je autobusem 10 minut.

  • petulinkaa13 28.12.2017 9:07

    Maki89- ano jde,jen se na dalších 9 dní musí napsat jiná nemoc,nesmí se jít znova na 9 dní se stejnou diagnostiku,je to na hlavu postavený.

  • trinetka 28.12.2017 9:50

    whitehorse1 a ty jsi taky v IT oboru?
    Anulinek bohužel, já sem průmysl.. spíš tak kontrolor nebo tak, ale tak za tři čtyři roky, až porodím a prcek bude ve školce, bych chtěla spíš zkusit ossz nebo úp nebo tak někde..

  • whitehorse1 28.12.2017 10:22

    trinetka jj, taky IT

  • A.t.i 28.12.2017 10:36

    Holky, to bylo myšleno s nadsázkou. Je mi jasné, že se dvěmi či více malými dětmi současně to musí být teprve masakr. A navíc máme tátu, který když ma čas, tak se dětem věnuje. Většinou bývá doma kolem 4. hod, takže času ma na ně dost. Jen jsem to myslela, že za ty roky doma už jsem úplně vygumovaná (ani před tím to nebyla žádná sláva, natož teď:-D). Na mateřskou jsem nastoupila v prosinci 2008. V únoru 2012 jsem se vratila do práce, ale byla jsem víc na ocr než v práci. V lednu 2013 jsem sla natrvalo na ocr a na to pak rovnou navázala neschopenkou s rizikovym těhotenstvím a od te doby jsem doma. Jak já se budu vracet do pracovního procesu, nevím, když mám odpracovano celkem zhruba 2,5 roku. Naprosto nepoužitelná.:-(

  • Bývalá uživatelka #180456 28.12.2017 11:53

    Maki89
    tak byla to naše volba,takže to zvládnout musíme ;-)Už se těším až doděláme domeček ,tam se bude žít lépe než v bytě :-)Budu mít vlastní zeleninu,vajíčka oooo .Moc se těšíme :-)

  • terryk 28.12.2017 13:23

    a.t.i: jo, vygumovaná jsem taky a to jsem doma jen něco přes tři a půl roku:-D teď premejslim, esi je to dobře nebo špatně, páč ty pracovní sragory taky nebyly nic moc:-D

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 13:27

    petulinkaa13 Tak pak je to i o ochotě lékařky si další diagnózu vymyslet, pokud není. Nám by teda těch 9 dní na většinu nemocí, co děti kdy měli, stačilo. Akorát na neštovice ne a jednou zápal plic byl na dlouho.
    buccaneerka2 Tak u nás taky jedou školky postupně celé léto střídajíc se po 14 dnech,ale napsat na léto si ho můžu max na 4 týdny, protože zájem je větší než kapacita letních tříd. A jakmile už máš prvňáčka a dál, tak se musí řešit každé prázdniny a ředitelské volno. A že jich do roka je.

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 13:28

    terryk já si přijdu vygumovaná i když kombinuju RD s prací :-D Ono to bude i dobou a rychlostí všeho :-)

  • terryk 28.12.2017 13:37

    anulinek: :-D nestraš, já doufala, že v práci se mi intelekt vrátí:-D

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 13:39

    terryk já myslím, že ztrátou intelektu rozhodně netrpíš ;-)...takže není co vracet :-D

  • terryk 28.12.2017 13:42

    anulinek: já děkuji za poklonu, ale věř, že je to jen iluze:-)). Kdysi jsem bejvala fakt intelektuál,teď už zvládnu max ohřát vodu na kaši:-D

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 13:45

    terryk :-D :-D :-D to je určitě jen momentální dojem. I když je fakt,že si taky často připadám úplně blbá a že si nic nepamatuju a vlastně nic neumím. Asi nad tím moc přemýšlíme :-D :-D :-D

  • Martasek89 28.12.2017 14:35

    U nas taky skolka i skola 3.1., taky nevim proc :-D Jsem zvedava, jak to my pak budem kloubit s praci, kazdopadne jedno vim jiste. Na OCR bude chodit manzel :-D

  • terryk 28.12.2017 15:57

    anulinek: hele, i to je možný, třeba ten intelekt furt máme, akorát na chvilku usnul a zase se někdy vzbudí, nepohltí-li ho Alzheimer:-D

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 20:50

    terryk To by bylo fajne,kdyby jen zazimoval :-D

  • terryk 28.12.2017 21:13

    anulinek: bylo:-D a ještě víc fajne by bylo, kdybych mohla zazimovat taky:-D

  • Bývalá uživatelka #104110 28.12.2017 21:17

    terryk :-D jooo, to by se odpočívalo :-)

  • Annie93 28.12.2017 22:14

    Take 3.1.

  • Maki89 31.12.2017 13:49

    petulinkaa13 To vím,že se po 9 dnech musí jít na OČR s jinou diagnózou.
    Luciano2017 Jasně,to chápu a držím palce,ať máte baráček brzo hotový ;-)

  • Bývalá uživatelka #180456 31.12.2017 13:55

    Maki89
    díky.Snad za rok ,už tam budeme bydlet ;-)

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.