Kočár
Holky, tak jsem se dneska zase musela vytočit do vrtule! Když jsem byla těhotná (asi 22.týden), šli jsme s manželem objednat kočár. Paní nám ho chválila, vybrali jsme si barvu a chtěli jsme, aby nejdéle do konce září byl. Termín jsme měli 23.10.2012. Složili jsme zálohu a odešli s tím, že vše ok a kočár bude. Podotýkám, že prodavačka na nás měla dvě tel. čísla, FB a mejl. Když jsem se asi v červenci zajímala, jak to je, bylo mi sděleno, že naší barvu ještě nevyrobili, ale určitě to bude v pohodě. Nicméně v polovici září kočár ještě neměla. Anička se narodila 28.9.2012 a kočár ani sedačku jsme neměli, páč poaní nám nějak zapomněla dát vědět, že ho nevyrobí. Manžel tam vlítnul, že to jako potřebujeme, páč dítě na světě a bez sedačky do auta nás nemá jak odvézt z porodnice. Prodavačka furt něco mlela, nakonec si musel vybrat jiný, protože by propadla záloha. V současné době nám upadl jeden plast, který drží stříšku, tak že to budeme reklamovat. Reklamace nelze uznat, protože jsme s tím neopatrně zacházeli. Na slova, že jsem kočár měla použitý jen málo a stříšku dávám pouze do dvou poloh nebyl brán zřetel, takže si vše hradíme sami.
Aspoň člověk vidí, jak jsou dnešní prodejci ochotní pro člověka něco udělat, kort po tom, co posrala objednání kočáru a my si ještě dobrovolně vzali jiný... Pardon za to slovo, ale ta ženská je normální slepice !!!!
Aspoň člověk vidí, jak jsou dnešní prodejci ochotní pro člověka něco udělat, kort po tom, co posrala objednání kočáru a my si ještě dobrovolně vzali jiný... Pardon za to slovo, ale ta ženská je normální slepice !!!!
12.03.2013 18:44:01
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.