To nezní moc pozitivně. U vás nemáte nějakou školu, kde mají individuální přístup? Vím, že jsou i školy pro chytré děti, ale asi jich u nás nebude moc. Jinak, co mi moc nejde do hlavy. Pokud je v inteligenci už teď před vrstevníkama, tak když bude mít odklad, tak bude ještě dál, zvláště před dětma, se kterýma do školy půjde. Upřímně, být to mé dítko a do školy by chtělo, tak ho tam dám a vidělo by se, jak to půjde. Přeci jen děti s různýma poruchama učení to zvládnout musí. Držím palce, ať to vyřešíte tak, aby to Lumírkovi nejvíc vyhovovalo
Bývalá uživatelka #8033423.4.2015 19:28
a neslo by to ted resit domacim ucenim a treba druzinou, nebo nejakymi krouzky, aby byl i s detmi, ucil se nenasilne plnit ukoly a vic se prosazovat? to me ted jen tak napadlo, vubec neznam podminky, kdy to jde a kdy ne, ale jak pise elfen, odkladem se jen zintenzivni rozdil mezi nim a vrstevniky...
Borlova24.4.2015 0:13
To je mi líto A tak to teda odložíte od rok, nebo to nebudete vzdávat a do školy budete chtít?
A.t.i24.4.2015 11:47
Holky, já fakt nevím, co dělat. Byla jsem přesvědčená, že do školy půjde, ale toto mne nahlodalo. Ale pořád bych ho do školy chtěla dát. Zkusím se ještě zeptat maminky jeho nejlepšího kamaráda, jak je to u nich. Abychom je nerozdělili, to by těžce nesl.
Bývalá uživatelka #8033424.4.2015 11:59
ještě mě napadlo - sestřenky kluk je hyperaktivni a ma myslim i nejakou diagnostikovanou poruchu uceni - a do skoly s nim chodil asistent, ktery mu pomahal, kdyz se mu ucitelka nestihala venovat. sice to asi neni pro decko uplne prijemny, byt "za exota" s doprovodem, ale taky by to mohlo pomoc - byl by v prostredi s detma, delal to co ostatni a zvykla si, ale presto by tam mel ten individualni pristup. zkus se pripadne poptat na tyto alternativni moznosti,
Bývalá uživatelka #1891424.4.2015 13:14
Eliusce v tusdim 8mi leterch když byla u psycholožka diagnostikoval a pomalé pracovní tempo.doporučovala ve škole úlevy,delší dobu na vypracování úloh apod.je začátkem srpna narozená a i tenkrát psycholožka v pedagog.psychl poradne rikala,ze na školu ma.takže co to zkusit metodou úlev?delší čas na vypracování,i třeba s tím,ze na doma toho bude mít vice.
A.t.i24.4.2015 20:53
Začínám být přesvědčená o tom odkladu. Dnes jsem to řešila s jednou příbuznou, co dělá u nich ve třídě (ve školce) asistentku autistickému chlapečkovi. Také mi tvrdila, že by se odkladu nebránila, že opravdu je pomalejší a vše těžce snáší (rozbrečí se), takže by mu ten rok mohl prospět, aby "dozrál". Navíc, že by na tom nebyl bitý jen on, ale i já bych se mu musela dalece více věnovat, aby vše dohnal. U nás ve škole budou otvírat vyrovnávací třídu. Bude to něco mezi školou a školkou. Budou si zvykat na povinnosti školy, ale současně to nebude ještě takový tlak. Takže ho dát tam. No mám ještě do konce května čas, abych si to rozmyslela. Hlavně aby do té doby bylo ještě nějaké místo v té vyrovnávací třídě (max. 15 dětí).
Bývalá uživatelka #1891424.4.2015 21:09
Pokud mas možnost te vyrovnávací třídy dala bych ho do ni.on už nebude skolkacek ale trošku vice a přitom jhe to místo,kde by neměl minut problém svoje věci zvládat.
A.t.i24.4.2015 21:20
No ještě mi vykládala ta příbuzná, že by byla výhoda v tom, že se aspoň vyhne tomu autistickému chlapečkovi. Ten už jde do školy, jeden odklad už měl. Že to vše zná z pohledu jak asistentky, tak i z pohledu rodiče. Její dcera chodí do třídy také s klukem, co je v integraci a že to není pro ostatní děti žádný med.
Bývalá uživatelka #3697625.4.2015 8:01
Já nechápu co se tady vlastně řeší. A.t.i. nenapsala vůbec nic konkrétního. Nějaká bližší diagnóza? Porucha která se u Lumírka projevila? Nic takového. Jen napsala doporučení psychologa. Nicméně psycholog doporučil odklad. Tak je to myslím jasný a není co řešit. Všichni z toho děláte kovbojku. Lumírek si prodlouží svoje dětství a v podstatě pak i mládí. Rozdíl jednoho roku mezi dětmi vidět nebude. Vždycky jsem záviděla těm, co šly "o rok později". Byli vyspělejší a chytřejší. A Lumírek bude spokojenější. Být to moje dítě, asi bych to neřešila.
Bývalá uživatelka #1891425.4.2015 8:04
ivusinkasisinka ati psala,ze je Lumír chytrej a nadanej,jen pomalej a z toho důvodu je doporučován odklad.
Elfen25.4.2015 9:16
ivusinkasisinka tak ono záleží, pokud už teď je inteligenčně před vrstevníkama, tak aby pak mezi děti zapadl, když ony budou inteligenčně ještě dál za ním. Já si třeba nemyslím, že je správné, aby děti, co nemají nějaký závažný důvod, šly o rok později, protože pak jsou právě jinde než ostatní ve třídě. Nemusí se to projevit hned, ale třeba na druhém stupni se ten rok už projeví. A.t.i ta vyrovnávací třída zní dobře
Bývalá uživatelka #8033425.4.2015 10:43
Ivusinkasisinka a.t.i. uz ve svem denicku psala a lumikovi a jeho problemech, i o tom, jak to mela v detstvi ona, opakovane. Proto to a.t.i. resi a my se snazime poradit a povzbudit ji. Delame z toho kovbojku, protoze to je kovbojka. Ani a.t.i. ani lumca to nemaji jednoduchy a musi byt hrozne tezke rozhodnout, co by bylo pro lumcu nejlepsi. A.t.i. ta vyrovnavaci trida je super. To by opravdu mohlo byt to nejlepsi
To nezní moc pozitivně. U vás nemáte nějakou školu, kde mají individuální přístup? Vím, že jsou i školy pro chytré děti, ale asi jich u nás nebude moc. Jinak, co mi moc nejde do hlavy. Pokud je v inteligenci už teď před vrstevníkama, tak když bude mít odklad, tak bude ještě dál, zvláště před dětma, se kterýma do školy půjde. Upřímně, být to mé dítko a do školy by chtělo, tak ho tam dám a vidělo by se, jak to půjde. Přeci jen děti s různýma poruchama učení to zvládnout musí.
Držím palce, ať to vyřešíte tak, aby to Lumírkovi nejvíc vyhovovalo
a neslo by to ted resit domacim ucenim a treba druzinou, nebo nejakymi krouzky, aby byl i s detmi, ucil se nenasilne plnit ukoly a vic se prosazovat? to me ted jen tak napadlo, vubec neznam podminky, kdy to jde a kdy ne, ale jak pise elfen, odkladem se jen zintenzivni rozdil mezi nim a vrstevniky...
To je mi líto
A tak to teda odložíte od rok, nebo to nebudete vzdávat a do školy budete chtít?
Holky, já fakt nevím, co dělat. Byla jsem přesvědčená, že do školy půjde, ale toto mne nahlodalo. Ale pořád bych ho do školy chtěla dát. Zkusím se ještě zeptat maminky jeho nejlepšího kamaráda, jak je to u nich. Abychom je nerozdělili, to by těžce nesl.
ještě mě napadlo - sestřenky kluk je hyperaktivni a ma myslim i nejakou diagnostikovanou poruchu uceni - a do skoly s nim chodil asistent, ktery mu pomahal, kdyz se mu ucitelka nestihala venovat. sice to asi neni pro decko uplne prijemny, byt "za exota" s doprovodem, ale taky by to mohlo pomoc - byl by v prostredi s detma, delal to co ostatni a zvykla si, ale presto by tam mel ten individualni pristup. zkus se pripadne poptat na tyto alternativni moznosti,
Eliusce v tusdim 8mi leterch když byla u psycholožka diagnostikoval a pomalé pracovní tempo.doporučovala ve škole úlevy,delší dobu na vypracování úloh apod.je začátkem srpna narozená a i tenkrát psycholožka v pedagog.psychl poradne rikala,ze na školu ma.takže co to zkusit metodou úlev?delší čas na vypracování,i třeba s tím,ze na doma toho bude mít vice.
Začínám být přesvědčená o tom odkladu. Dnes jsem to řešila s jednou příbuznou, co dělá u nich ve třídě (ve školce) asistentku autistickému chlapečkovi. Také mi tvrdila, že by se odkladu nebránila, že opravdu je pomalejší a vše těžce snáší (rozbrečí se), takže by mu ten rok mohl prospět, aby "dozrál". Navíc, že by na tom nebyl bitý jen on, ale i já bych se mu musela dalece více věnovat, aby vše dohnal. U nás ve škole budou otvírat vyrovnávací třídu. Bude to něco mezi školou a školkou. Budou si zvykat na povinnosti školy, ale současně to nebude ještě takový tlak. Takže ho dát tam. No mám ještě do konce května čas, abych si to rozmyslela. Hlavně aby do té doby bylo ještě nějaké místo v té vyrovnávací třídě (max. 15 dětí).
Pokud mas možnost te vyrovnávací třídy dala bych ho do ni.on už nebude skolkacek ale trošku vice a přitom jhe to místo,kde by neměl minut problém svoje věci zvládat.
No ještě mi vykládala ta příbuzná, že by byla výhoda v tom, že se aspoň vyhne tomu autistickému chlapečkovi. Ten už jde do školy, jeden odklad už měl. Že to vše zná z pohledu jak asistentky, tak i z pohledu rodiče. Její dcera chodí do třídy také s klukem, co je v integraci a že to není pro ostatní děti žádný med.
Já nechápu co se tady vlastně řeší. A.t.i. nenapsala vůbec nic konkrétního. Nějaká bližší diagnóza? Porucha která se u Lumírka projevila? Nic takového. Jen napsala doporučení psychologa. Nicméně psycholog doporučil odklad. Tak je to myslím jasný a není co řešit. Všichni z toho děláte kovbojku. Lumírek si prodlouží svoje dětství a v podstatě pak i mládí. Rozdíl jednoho roku mezi dětmi vidět nebude. Vždycky jsem záviděla těm, co šly "o rok později". Byli vyspělejší a chytřejší. A Lumírek bude spokojenější. Být to moje dítě, asi bych to neřešila.
ivusinkasisinka ati psala,ze je Lumír chytrej a nadanej,jen pomalej a z toho důvodu je doporučován odklad.
ivusinkasisinka tak ono záleží, pokud už teď je inteligenčně před vrstevníkama, tak aby pak mezi děti zapadl, když ony budou inteligenčně ještě dál za ním. Já si třeba nemyslím, že je správné, aby děti, co nemají nějaký závažný důvod, šly o rok později, protože pak jsou právě jinde než ostatní ve třídě. Nemusí se to projevit hned, ale třeba na druhém stupni se ten rok už projeví.
A.t.i ta vyrovnávací třída zní dobře
Ivusinkasisinka a.t.i. uz ve svem denicku psala a lumikovi a jeho problemech, i o tom, jak to mela v detstvi ona, opakovane. Proto to a.t.i. resi a my se snazime poradit a povzbudit ji. Delame z toho kovbojku, protoze to je kovbojka. Ani a.t.i. ani lumca to nemaji jednoduchy a musi byt hrozne tezke rozhodnout, co by bylo pro lumcu nejlepsi.
A.t.i. ta vyrovnavaci trida je super. To by opravdu mohlo byt to nejlepsi
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.