stížnost na obsluhu při návštevě restaurace 26.5.

Dne 26.5. jsme navštívili Vaši restauraci na Parkáně. Obsluhovala nás slečna, která - bohužel pro nás -nebyla zrovna příjemně naladěná. Čekací doba na objednané pití byla delší, než by měla být. Když jsme měli více objednávek najednou, zmíněná slečna servírka si už stěžovala, jakým stylem objednáváme a byla neochotná. Např. na objednané capuccino zapomněla a přinesla ho za cca 2 hodiny, kdy jsme si ho museli objednat znovu .Kolem 22:00 hodiny večer jsme se rozhodli zaplatit, avšak než si nás někdo všiml, čekali jsme cca 30 minut.Pak k nám přišla slečna, která nás celý večer obsluhovala a dala nám účet na 3126kč. Po zaplacení se nás ještě a zeptala, jestli jsme byli spokojení a my odpověděli, že ano, a to i přesto, že jsme měli co vytknout. Nejsme však typ lidí, co musí vše hned vyčítat, takže jsme celou záležitost s obsluhou chtěli přejít, ale pak přišla od servírky arogantní otázka typu „ Takže dýško nedostanu, nedáte mi nic? No tak dobře, nashle…“. V tu chvíli jsme se všichni zarazili, protože tak drzé jednání nikdo z nás do té doby nikde nezažil. Na to za chvíli přišel číšník a řekl nám,že slyšel od kolegyně, že jsme měli nějaký incident a že slušným vychováním bývá ohodnotit obsluhu, na což jsem odpověděla, že to, jestli dám tuzér nebo ne, je moje dobrovolná volba. Poté jsme odešli. Druhý den jsme si na lístku všimli, že nám slečna započetla jídlo za 140 kč navíc, které jsme vůbec neměli, konkrétně to byla žebírka, na které nám bylo odpovězeno již při objednávce,že vůbec nejsou. Kolem poledne jsme tedy opět vyrazili do restaurace a chtěli jít rovnou za vedoucím, kterého jsme však nenašli – jako první jsme narazili na zmíněnou slečnu servírku z minulého večera. Upozornili jsme ji tedy na to, že nám započetla jídlo navíc, které jsme neměli, ale hlavně také na to, že podle nás není vhodné říci si o tuzér. Na to nám slečna (opět arogantním způsobem) odpověděla, že stejně žádné nedostala a že za jídlo se omlouvá a vrátila nám peníze . Poté jsem se slečny zeptala, jestli jí přijde slušné a v pořádku říkat si takto drzým způsobem o tuzér a bylo mi odpovězeno takto: „Snad si nemyslíte, že to dělám zadarmo?“. Odpověděla jsem jí, že je to její práce a že jí platí zaměstnavatel, ne hosté spropitným. Slečna však opět začala povídat o slušném chování, které spropitné určitě zahrnuje. Toto nás urazilo, protože spropitné všude běžně necháváme, kdyby však slečna nebyla tak arogantní, drzá a nezapomínala na objednávky, určitě by ho dostala. Ani 140 Kč navíc bychom bývali nechtěli zpět a nechali je slečně či podniku. Její výstup předchozí večer nás od tohoto ale odradil. Dále bych si chtěla stěžovat na destilát hruškovici, který jsme u vás dostali. Osobně neznáme nikoho, kdo by hruškovici připravoval tak, že do čisté sklenky slivovice přidá na párátku kousek hrušky. Upřímně nás to zaskočilo a myslíme si, že se tohle do lepšího podniku jako je ten Váš vůbec nehodí. Mysleli jsme si, že jste restaurace na úrovni,jak podle krásného prostředí , tak i vyšších cen, ale zkušenost s obsluhou byla bohužel velice negativní, což je pro Váš podnik určitě škoda. Chápu, že po celém dnu „na place“ může být servírka unavená – to ji ovšem neopravňuje k chování, které jsme nezažili ani v té nejhorší restauraci či hospodě. Měla by být profesionální. Rádi bychom jen řekli, že je škoda, že ve Vašem podniku je takto nevychovaná obsluha, která mu kazí pověst. Jídlo, pivo a prostředí je výborné, ale takováto zkušenost hosty od další návštěvy odradí. Tímto podávám stížnost na danou slečnu , která měla 26.5. službu (i na jejího kolegu) a žádám o prošetření, případně vysvětlení, protože – jak jsem zjistila - nejsem první, kdo si na restauraci ,,na Parkáně" stěžuje kvůli obsluze. Děkuji Jůzková

reakce: Dobrý den paní Jůzková, beru Vaší stížnost na vědomí a celou věc pochopitelně prošetřím. Budu Vás ale informovat až příští týden, protože uvedený personál má tento týden volno a potřebuji od nich slyšet, proč došlo k dané situaci. Jediná věc, na kterou mohu zatím odpovědět je Vaše připomínka k hruškovici. Tato kombinace hruškovice s hruškou má u nás dlouholetou tradici a je u nás nejprodávanějším destilátem.Párátka tam bežne nedáváme, používáme párátka s reklamou na uvedenou hruškovici, ale občas dochází k situaci, že dodavetel nám nestačí dávat dostatek těchto vlaječek. Děkuji Vám za informaci a určitě se k uvedené stížnosti ozvu. Pěkný večer... Vedoucí provozovny, Vojtěch Palenčár

moje reakce: Budeme moc rádi,když danou situaci prošetříte,jelikož jde o Váš podnik a mělo by Vám záležet jak se obsluha chová a reprezentuje podnik.Není problém,aby jsme se dostavili osobně.Co se týče hruškovice,na to máme názor jiný,ale stížnost byla zaměřená hlavně na drzost personálu.
30.05.2012 12:02:52
Emoce:
Komentáře:
  • Bývalá uživatelka #80719 16.3.2015 19:57

    Gratuluji

  • Martasek89 16.3.2015 20:32

    Děkuji :)

  • Bývalá uživatelka #56907 16.3.2015 20:34

    Gratuluji! :)

  • Bývalá uživatelka #35936 16.3.2015 20:35

    Gratulace ;-)

  • Martasek89 16.3.2015 20:37

  • Bývalá uživatelka #33108 16.3.2015 20:45

    Martiiii to je skvela zpráva moc gratuluju :)

  • Martasek89 16.3.2015 20:48

    Děkuji :) Zase, když je člověk spokojenej v práci, tak přijde mimčo. Už asi náš osud, že to jindy nejde :-D

  • petulinkaa13 16.3.2015 20:49

    jeeee tak nakonec se povedlo?? supeeeer :-) moooc gratuluji :-)

  • Martasek89 16.3.2015 20:52

    Druhá vlna snažení a opět po 4 měsících, jinak dohromady to trvalo rok :-)

  • Bývalá uživatelka #69215 16.3.2015 20:54

    Gratuluji!

  • Bývalá uživatelka #56898 16.3.2015 20:56

    Moc gratuluji!!! :-)

  • Bývalá uživatelka #31566 16.3.2015 21:00

    Taky mám radost a přeju vám to :) :D Ono to tak asi je, že když je člověk v pohodě psychicky, tak otěhotní... Držím palce :)

  • A.t.i 16.3.2015 21:23

    gratuluji:-)

  • Bývalá uživatelka #104514 16.3.2015 21:27

    Taky jsem po pěti letech dostala nabídku na práci v oboru. Ale mají smůlu 😊 vyhrálo mimčo 😊 Tak dlouho jsem hledala praci, az jsme si řekli, že půjdeme do třetího. Po roce se zadařilo miminko i práce 😃
    A moc gratuluji, držím palečky...

  • Bývalá uživatelka #34371 16.3.2015 21:32

    SUPEEER!!!! :-)
    At je vše v pořádku :-)

  • Borlova 16.3.2015 22:58

    No neke Martí, to je super, velká gratulace;-);-) tak ať je všechno v naprostém pořádku ;-)

  • Bývalá uživatelka #43740 17.3.2015 6:52

    Gratuluji:-)

  • Bývalá uživatelka #29722 17.3.2015 11:05

    Tééda jéje. Tak se zadařilo ;-). Moc moc gratuluji, ať je všechno v pořádku.

  • Martasek89 17.3.2015 12:05

    Tak já jsem v práci půl roku. Dokonce jsem se zaučila na místo, kde se dají vydělat hezké peníze (jsem placená od kusu a za 3 dny se tam hodně slušně vydělá), takže jsem si nestěžovala. Akorát budou zase muset zaučit někoho jiného, pač tam věčně nebudu, že :)

    Něco nám tu asi řádí, protože jsme s manželem včera zvraceli, já teda v noci brutálně, malá měla průjem, takže taky luxus. Tak jsem si vyřídila neschopenku, protože dělám 12-ky krátký x dlouhý týden a už tak jsem tam usínala. Tak uvidím, jestli se tam třeba na měsíc vrátím, nebo už zůstanu doma. To ještě probereme doma :) Asi do toho 1.4. zůstanu doma, abych měla jistotu, že je vše v pořádku u dr a pak bych třeba šla do práce na měsíc, nebo tak. Fakt nevím, uvidí se :)

    Zatím jsem byla dost unavená, jinak to šlo. Tak třeba se mi podaří únavu přejít, víc se doma vyspím a bude se pak zase líp pracovat ještě :)

  • Bývalá uživatelka #18914 26.3.2015 22:24

    Tento zápisem sem prehlidla 8-. A dodatečně se přidáván s gratulaci.

  • Martasek89 27.3.2015 9:54

    Děkuji ;)

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.