Máte někdo zkušenost z reklamací kočárku?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #137017 23.2.2012 18:47

Holky mám dotaz (píší ho místo sestry )
jak to chodí z reklamací kočárku ? ségra má "Patron Fenix F4 Duplex" a před chvíli volala domů už i došla a zlomila se jí normálně konstrukce. Na prodejně nikdo není, takže bude tam moc zavolat nebo jet až zítra, ale o co jde. Jak reklamace na kočáry probíhá-? To jako vymění konstrukci nebo jí vezmou do opravny a co pak ? přeci jen má dvouměsíční miminka a bez kočárku je jaksi namydlená.:-(

Takže, kočárek ségra vyreklamovala tak, že jí vyměnili konstrukci dneska. Tak snad to aj chvíli vydrží.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • lulatko23.2.2012 18:51

    Full, já myslím, že dost záleží od prodejce, jaké nabídne podmínky. Jednak záleží přímo na výrobci, jak ochotně reklamace vůbec vyřizuje a jakým způsobem, a pak tedy na prodejci jako takovém. Mám kočáry, které jsem naštěstí nemusela reklamovat ani jednou, ale jsou to značky, u kterých vím, že případné reklamace jdou řešit v pohodě. Zároveň třeba někteří prodejci na dobu, co je kočár nepoužitelný, nabízejí "náhradní vozidlo", ale to je indivindi. Nezbyde, než se poptat přímo. :(

  • to opravdu zálěží na prodejci, jak se k tomu postaví. Kamarádka kočárek reklamovala a opravdu to trvalo 30 dní, takže si v bazaru pořizovala narychlo kočárek jiný, protože ho neměla kde jinde sehnat a potom s tím náhradním dojezdila až do konce a ten reklamovaný prodávala.

  • U nás na prodejně,když budu reklamovat kočárek, tak mi zapůjčí jejich. Ať se optá přímo u nich kde to kupovala.

  • Pokud má sestra Patrona, tak bych osobně zavolala přímo výrobci na reklamační oddělení a požadovala okamžitou výměnu.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 456 otázek, kterým se dostalo 272 322 odpovědí a 410 232 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist