Aukro - podvodník
Ahoj holky,
mám na Vás takový dotaz, jak to vyřešit. Objednala jsem si na aukru lidské clip-in vlasy, ale přišli umělé - prodejce obhajoval vlasy s tím, že až se umyjí, smyje se z nich keratin a budou přirozenější. Ale i smrděli umělinou, leskly se a podle kvality jasný kanekalon. Tak jsme se domluvili na reklamaci. Zboží jsem odeslala hned následující den a dnes mi přišel balík zpátky, protože si ho milostivý pán nevyzvedl, ikdyž psal, že za zboží vrátí peníze. Pěkně se mi obchod prodražil Dávat další stovky do poštovného a aby mi to přišlo zase zpátky už nechci... Co mám dělat? ( Napsala jsem mu mail, proč si o nevyzvedl - nekomunikuje. Jsem z toho nešťastná... Jsem studentka a 1000 je pro dost peněz...vlasy nevyužiju, peníze mi asi nevrátí... Co mám dělat? Jde to nějak nahlásit?
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
29.6.2012 16:33
Ahoj.
Jednou jsem řešila se správci Aukra neodeslaný zaplacený balík.
Napiš na Aukro a oni prodejci zablokují účet. Budou chtít od tebe doklad, že jsi to zaplatila a i komunikaci s prodejcem. Dále ti napíší, že pro vrácení penez je potřeba podat tresní oznámení na policii a teprve po ní ti peníze Aukro vrátí.
Mě balík po třech měsících došel, tak snad i u tebe to bude mít dobrý konec. -
29.6.2012 16:17
Ahoj, můžeš to nahlásit na policii jako přestupek proti majetku. Nejdřív bych se ale obrátila (třeba e-mailem) na provozovatele - správce aukra. Aukro má v tomhle docela dobrou pověst, že se snaží zákazníky chránit (tím i své jméno) a sami zkusí toho člověka dohnat a donutit ho, aby s tebou komunikoval, nějak se s tebou domluvil a tak. Když to nezabere, tak se pak obrať na policii, myslím, že Aukro v tomhle směru docela slušně i spolupracuje (i s policií) a poskytuje potřebné podklady, event. kontakty a přihlašovací údaje toho "podvodníka", a snad i jeho IP adresu a tak.