Komunikace
Ahoj holky, potřebovala bych poradit, jak komunikovat s kolegou z práce.
Nevím, jak to přesně popsat, ale problém je v tom, že když spolu komunikujeme (at´ už písemně nebo osobně) domýšlí si další/jiný významy věty, co jsem řekla. Většinou naše konverzace končí tak, že se jeden z nás vytočí, protože získá dojem, že na něho ten druhý útočí, což komunikaci moc nepřidá
Občas býváme ve fázi, kdy se tomu druhému vyhýbáme, jen proto, že víme, že by jakákoliv konverzace skončila hádkou.
Nápady, jak toto řešit? - někdy je to vážně už psycho
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
27.7.2017 6:15
Komunikovat jen pracovně, stručně, jasně a věcně. A při prvním náznaku, že si to zas vykládá špatně, ho hned utnout, že takhle jsi to nemyslela a ať čte to, co tam skutečně píšeš a nesnaží se pořád hledat mezi řádky to, co tam není. Nebo si to s ním rovnou vyříkat, o co mu jde. Asi bych se nebála na něj být i trochu ostřejší, s takovými chytrolíny je komunikace fakt peklo
-
27.7.2017 9:25
Měla jsem obdobný problém, ten můj kolega zase vždycky tvrdil, že jsem mu to neřekla, byť jsem to s ním komunikovala několikrát. Po několika takovýchto konfliktech jsem mu řekla, že nechci, aby mezi námi docházelo i nadále k těmto nedorozuměním, a proto, pokud mu budu chtít něco sdělit (nebo on se mnou) bude probíhat komunikace výhradně po e-mailu. Tím se to vyřešilo. Možná by to bylo řešení i pro Tebe, kdybys používala jasné a stručné věty....