Koupě špatného odstínu barvy - lze reklamovat nepoužitou?
Prosím, myslíte si, že by mi zítra reklamovali v Rossmannovi dnes zakoupenou barvu na vlasy? Šla jsem si pro stejný odstín, kterým jsem si barvy obarvila před 3 měsíci a byla jsem moc spokojená, ale protože jsou názvy dost podobné a já nechala lísteček s přesným názvem doma, koupila jsem si špatný. Barvu jsem pouze otevřela, nepoužila jsem z ní nic a ani jsem žádnou tu flaštičku z ní neotevřela, je tudíž vše původní. Původní barva je odstín 616 a tato je 400, tudíž se bojím, že to bude o dost tmavší.
Nemáte s tím prosím někdo zkušenost? Děkuji!
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
11.11.2013 17:02
Zkus to, nic za to nedáš. Myslím, že by s tím určitě neměl být problém, pokud není použitá. Já jednou reklamovala (sice v DMku) lak na nehty, protože doma po otevření jsem zjistila, že nemá šteteček. Tam mě prodavač naprosto šokoval, když mě pobídl k vybrání jiného laku dříve, než jsem stihla doříct, jaký problém mám. Prý si myslel, že mi jen po vyzkoušení nevyhovuje. Takže by mi ho vyměnil, i když jsem ho použila. Myslím tedy, že bys to určitě měla zkusit.