Koupě špatného odstínu barvy - lze reklamovat nepoužitou?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #120246 11.11.2013 16:46

Prosím, myslíte si, že by mi zítra reklamovali v Rossmannovi dnes zakoupenou barvu na vlasy? Šla jsem si pro stejný odstín, kterým jsem si barvy obarvila před 3 měsíci a byla jsem moc spokojená, ale protože jsou názvy dost podobné a já nechala lísteček s přesným názvem doma, koupila jsem si špatný. Barvu jsem pouze otevřela, nepoužila jsem z ní nic a ani jsem žádnou tu flaštičku z ní neotevřela, je tudíž vše původní. Původní barva je odstín 616 a tato je 400, tudíž se bojím, že to bude o dost tmavší. :(
Nemáte s tím prosím někdo zkušenost? Děkuji!

Asi jsem napsala špatně termín "reklamace" - mělo tam být spíš "výměna", píšu ve spěchu, omlouvám se.

Paní prodavačka byla velice ochotná, za barvu mi nejprve vrátila peníze a já jsem si mohla jít vybrat odstín, jaký jsem potřebovala, vše bez problému, tak jsem ráda. :)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Zkus to, nic za to nedáš. Myslím, že by s tím určitě neměl být problém, pokud není použitá. Já jednou reklamovala (sice v DMku) lak na nehty, protože doma po otevření jsem zjistila, že nemá šteteček. Tam mě prodavač naprosto šokoval, když mě pobídl k vybrání jiného laku dříve, než jsem stihla doříct, jaký problém mám. Prý si myslel, že mi jen po vyzkoušení nevyhovuje. Takže by mi ho vyměnil, i když jsem ho použila. :) Myslím tedy, že bys to určitě měla zkusit.

  • Reklamovat určitě nejde, reklamují se vady výrobku ne vady u majitele:-). Můžou ti ji třeba vyměnit, ale záleží jen na dobré vůli a musíš mít účtenku

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 521 otázek, kterým se dostalo 272 547 odpovědí a 410 438 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist