Kurýr zapomněl převzat peníze za dobírku. Co byste dělali?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #409301 15.11.2019 8:13

Ahoj, před 3 dny mi došlo objednané zboží. Nedovezla to žádná přepravní firma, ale přímo zaměstnanci té společnosti, protože jsem měla objednanou i montáž, kterou provedli. Zboží jsem měla objednané na dobírku (částka přesahující 10 tisíc), nechali mi podepsat fakturu, kde to bylo i přímo napsáno, že mám platit v hotovosti, ale o peníze si neřekli a prý nashledanou. Došlo mi to, když odjeli (bylo to trochu hektické). Tak jsem čekala ten den na telefonu - přeci se nebudu připomínat žejo. A nic. Druhý den nic. Třetí den nic. Jako já jsem připravená jim ty peníze poslat na účet, nemám s tím problém. Ale jen během se ozvou během několika nejbližších dní, jenže se nikdo neozývá, tak nevím jestli jim ty peníze nechybí nebo co? Co byste dělali v takovém případě? Že bych se dobrovolně chtěla připravit o tak vysokou částku tím, že je sama budu nahánět, to samozřejmě nechci. Lidé v mém okolí mi říkají, že ani teď už by jim nic nezaplatili, protože to je jejich problém....

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Thea1415.11.2019 8:24

    Já jsem teda asi poctivý idiot, ale já bych je ještě den montáže kontaktovala a domluvila se na zaplacení, pravděpodobně platbou na účet. Karma je sviňa a věřím, ž by se mi to vrátilo jak bumerang... Jsem tak prostě vychovaná, nikdy bych se neobohatila na úkor druhých, kor o takovou velkou částku. 8-.

  • No tak ty ses husta ze vubec uvazujes o tom se neozvat. Me by svedomi nedovolilo. Dyt je to kradez :-(

  • macicekkajik15.11.2019 8:24

    Ahoj, je dost možné, že to zjistí, až příští měsíc při zpracování DPH nebo než účetní zpracuje všechny doklady, nebo to zjistí, až při účetní uzávěrce, kdy musí sedět pokladna, což znamená až příští rok při zpracování celého roku. Ono to není tak jednoduché. Být tebou tak bych se ozvala jako první, protože firma to může dát k náhradě zaměstnancům.

  • Taky bych nebyla svine a ozvala bych se. U me osobne jsou teda takovi lidi neskutecni hajzli, promin. Je to prakticky kradez, i kdyz beru ze je to jejich chyba ze si na to nedali pozor. Ale kdyz si vezmu kolik je v dnesni dobe a v tuto predvanocni dobu zvlaste na zamestnance dovazkovych sluzeb tlaku, tak je lidske ze nekdo zapomene a taky je lidske a poctive ze se zakaznik ozve. Vem si jak by bylo tobe v teto situaci, kdybys mela platit za to ze se nekdo obohatil jem proto ze byl tak pysny a cerpal z chyby dalsiho cloveka..

  • Co bych dělala? Určitě bych měla kontakt na řidiče. Ale hlavně na zak.centrum, které zpracovává objednávky. Taky se mohlo stát, že dobírku v rozvozu evidované neměli a někdo to v kanclu popletl. Tady nejde ani tak o to, že by jste se připravili o peníze jak o to, že jste stále nezaplatili zakázku. Ať už vlastní vinou nebo jejich. :-)

  • Trochu dost mne tento dotaz udivuje a reakce Vašeho okolí ještě víc!Vážně byste se mohla s klidným svědomím dívat na namontované zboží a klidně spát s vědomím,že někdo to za Vás z těch chudáků bude muset doplatit,třeba před Vánocemi?Není to pár korun!Z takového uvažování je mi tedy smutno.:'-(Já bych nečekala ani den,natož tři!Kdysi se stalo,že mi kurýr dal k mému objednanému jídlu ještě cizí objednávku navíc a volala jsem mu okamžitě,nesežrala to s dovětkem "jeho chyba"...a to šlo o úplnou blbost!!!

  • Takže bych zavolala a vybrala způsob uhrady.

  • Ale uvaha po 3 dnech? :-)

  • Stejně se na ti přijde a vy budete mit ostudu...

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 488 otázek, kterým se dostalo 272 449 odpovědí a 410 312 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist