Nárok na vrácení telefonu? Nemam paragon
Ahoj holky, co myslíte, že mám dělat?
Reklamovala jsem po třetí telefon, se stejnou vadou. Teď čekám, až mi ho vrátí. Mezitím mi ho ale jednou dávala na reklamaci sestra, se všema papírama a s paragonem. A já ho teď prostě nemůžu najít, nemůžu si vybavit, že mi to vracela a co se s tím dělo dál.
Myslíte, že to i oni sami musí mít zálohovaný?? Nebo mám prostě smůlu a telefon se stejnou vadou budu reklamovat pořád dokola, ale už si za to budu muset platiti, protože mi nevrátí peníze a nedají nový?
Děkuju za odpovědi
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
25.4.2013 8:35
Ahoj. Na reklamaci máš vždy nárok i bez pokladního účtu. Musíš jim jen dosvědčit, že je zakoupený u nich...nejlépe třeba pokud je placený kartou. Ale stačí i dosvědčení třetí osoby. V tomto případě třeba sestra. A jinak musí mít ze zákona archivovaný všechny transakce tuším že až 10 let. Takže se nedej a v případě komplikací je dobrá společnost SOS. A navíc jakmile reklamuješ výrobek pro stejnou vadu, takjiž po třetí máš vždy nárok na vrácení hotovosti!!
-
25.4.2013 10:52
mě teda tenkrát řekli že chtěji i paragon. Ale jelikož jsem ho neměla, vyhrabali si ho ze své evidence, byli hodní, ale řekli mi, že to není jejich povinost, mi ho hledat, že je to můj důkaz o koupi a zároveň slouží, jako záruční list, na některých to bývá i napsáno. A teď minulý výkend jsem byla reklamovat nůž keramický a taky po mě chtěla paragon, originál si nechala a mě ho okopírovala, abych měla důkaz že jsem ho u nich koupila. Takže těžko říct... musela by sis asi projít zákoník. Vím, že zboží nemusí být v obale, což jsem si myslela, že musí a furt skladovala originál obaly ale paragon bys mít měla.