Někdo, kdo pracuje u O2, jiného operátora nebo je znalý ve vyřizování reklamací?

Otázku položila: Bývalá uživatelka #56442 3.1.2014 10:38

Ahojky, najde se tu někdo, kdo pracuje u O2 nebo jiného mobilního operátora? Potřebuji poradit ohledně reklamace telefonu...
Popis mého problému: Tel. je v záruce a začal zlobit, donesla jsem jej do O2, jelikož oni jsou uvedeny v záručním listě. Tel. poslali na reklamaci, ale jelikož jim nebyl dodán náhradní díl, tak tel. poslali zpět bez provedené opravy. Bylo mi řečeno, že tel. musí vykoupit a nebo vyměnit za jiný, ale jelikož se tel. kupoval v jiné prodejně, kam pouze O2 tel. dodávalo, tak to prý musim řešit s danou prodejnou. Nicméně prodejna ani tel. číslo již neexistuje...Snažila jsem se s nimi spojit alespoň mailem, na který mi odpověděli, že je to již záležitost O2, jelikož oni tel. dodávali a jelikož oni jakožto firma už nejsou veškeré náležitosti musí převzít tedy O2. Paragon mám na 2 Kč, jelikož to bylo tenkrát za zvýhodněnou cenu paušálu. A teď mě zajímá, jak to řešit dál. Můžou mi vrátit 2 Kč a tím to smáznout? Což by se mi samozřejmě nelíbilo, protože na tel. záruku mám, já ji uplatňuji a to, že nejsou schopni sehnat díl, aby byl tel. opět funkčí přece není můj problém, nemýlím-li se....Mockrát děkuji všem za rady :-)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Podle mě vubec nezáleží na tom,že telefon jsi dostala za 2Kč. Jenže oni jsou to dneska takový mrchy, že řeknou, že jsi zaplatila 2Kč, tak co by ti vraceli třeba 5000Kč žejo.. Nicméně ta prodejna asi byla partnerská co?Ale pokud už není, mělo by to správně řešit O2, protože jsou to jejich služby, které ta prodejna poskytovala. Nenech si hlavně srát na hlavu, vážně pokud je telefon v záruce, není vůbec tvuj problém jako zákazníka, že nemají nějaký náhradí díl, to je jejich problém, který musí vyřešit. A to tak,že pokud nemají náhradní díly a nejsou schopni ho sehnat, tudíš není možná oprava, měli by ti nabídnout bud stejný telefon a nebo si vybrat jiný za stejnou částku. Ted jde o to, že pokud ten stejný telefon ještě mají na prodejně a třeba jeho pořizovací cena je už nižší než byla ta původní, tak bohužel budeš muset vybírat třeba jiný tel.v té ceně, za který ho aktuálně prodávají. A když by sis vybrala nějaký dražší, tak bys musela dolplatit rozdíl mezi tím původním za jakou cenu ho prodávají za cenu jiného dražšího telefonu. Tak to mají i u T-Mobilu,tam jsem pracovala a O2 by to mělo mít snad stejné v rámci zákona.

  • já dvakrát reklamovala telefony přímo na hlavní prodejně (T-mobile i 02), i když telefony byly zakoupené v jiné jejich prodejně a problém to nikdy nebyl. Spíš asi nevěděli co s tím a takto tě odbyli. Až tě zase příště budou chtít vyhodit, řekni jim, že ti to mají dát písemně na místě i se zdůvodněním, proč to u nich nejde, uvidíš, že to najednou půjde jako nic. Já dokonce reklamovala i telefony, které nebyly ani moje.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 488 otázek, kterým se dostalo 272 449 odpovědí a 410 310 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist