Příspěvek na bydlení, praktické zkušenosti
Prosím, prosím, kdo z vás žádá o tuto sociální dávku a zároveň má VEŠKERÉ DOKLADY POUZE V ELEKTRONICKÉ FORMĚ, můžete mi, prosím, prakticky poradit, jak to mám správně doložit? Jde mi konkrétně o roční vyúčtování za veškeré energie, sipo hrazené přes e-banku (bez klasické pobočky). Sociální pracovnice už mě nějský čas nabádá, ať si zkusím požádat, že vzhledem k počtu členů domácnosti a příjmům (pravidelně žádám o přídavky na děti, nic víc), bychom mohli mít nárok, ale já se právě děsím toho papírování, popravdě to nemám ani kde vytisknout, nemáme doma PC, ani tiskárnu, takže to si musím zařídit taky externě, což není až takový problém, kdyby to stačilo jen vytisknout, ale to nestačí a musí tam být razítka o pravosti dokumentu, či ci s to právě nevím rady, co vše a kde to nechat potvrdit..Díky
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
9.9.2019 19:38
O příspěvek na bydlení se žádá jednou za 3 měsíce vždy leden, duben, červenec, říjen za předchozí tři měsíce. Je třeba doložit všechny formuláře, které nemusí být zvlášť ověřené, vsude je potřeba Vás podpis. Jediné, co je třeba potvrdit je doklad o čtvrtletník příjmu, pokud příjem máte tzn. Od zaměstnavatele.
Je třeba doložit nájemní smlouvu, evidenční list, doklady neboli potvrzení o platbách nájemného za předchozí 3 měsíce. Pokud máte např. Ustrizky od složenky, nebo výpisy z uctu, tak ve formuláři o nákladech na bydlení nepotřebujete potvrzení majitele bytů.
Pokud si nevíte rady obraťte se na nějakou sociální službu, kde soc. Pracovnice poradí, každopádně není to nic složitého..