Reklamace kočárku

Otázku položila: Anonymní uživatelka #90921 13.7.2013 18:43

Zdravím, máme kočárek v užívání přes 3 měsíce a z toho přes měsíc na reklamaci. Už dvakrát jsme ho reklamovali, včera jsem kočárek dovezla z reklamace "údajně opravený" a je ještě v horším stavu než byl. Nedá se vůbec používat. Takže nás čeká příští týden už 3 reklamace. Chtěla jsem se zeptat, zda máte někdo takové zkušenosti s kočárkem? Zda musí prodejce v době reklamace dát náhradní kočár nebo kdy můžeme požadovat vrácení penez? Předem děkuji

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • pokud je reklamována stejná závada tak stačí 3 reklamace a můžeš žádat vrácení peněz pokud šlo pokaždé o jinou závadu jsou potřeba 4 reklamace

  • tak já taky reklamovala.nejdřív mi praskl polohovací kloub na rukojeti.prodejce mi dal nový,ten samý kočár.na něm mi do týdne praskla pojistka aretačních koleček.tak jem chtěla vrátit peníze,protože jsem tomu výrobci už nevěřila.a nakonec jsem na tom vydělala,protože prodejce místo co by mi vrátil peníze,tak mi dal kočár o 2500 kč dražší,aniž by to chtěl doplatit.kočár je putovní,protože my ho už dávno nepotřebujeme,co vím,tak odvozil 5 dětí a stále je bez závady a plně funkční.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 461 otázek, kterým se dostalo 272 324 odpovědí a 410 234 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist