Reklamace telefonu
Dobrý den,
dnes ráno mi přestal fungovat telefon, mám polodotykový a dotyk nereaguje. Moje otázka je, jestli k reklamaci potřebuju i účtenku, když mám záruční list s razítkem obchodu, datumem i napsán typ telefonu, prostě vše jak má být. Jediné co nemůžu najít je účtenka. Potřebuju telefon reklamovat, doufám že účtenku netřeba, ale projistotu se ptám.
Předem děkuji za odpovědi
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
6.8.2014 12:16
reklamovala jsem taky dotykový telefon a stačil mi potvrzený záruční list, navíc jsem to reklamovala na prodejně, kde byl kupovaný, tak si cenu mohli zjistit sami. Při reklamaci brýlí jsem účtenku taky nepotřebovala, paní si ji dle jména na poukazu sama v jejich systému vyhledala. Když jsem reklamovala foťák tak opět stačil jen záruční list.