Reklamace telefonu

Otázku položila: Anonymní uživatelka #202559 6.8.2014 9:52

Dobrý den,
dnes ráno mi přestal fungovat telefon, mám polodotykový a dotyk nereaguje. Moje otázka je, jestli k reklamaci potřebuju i účtenku, když mám záruční list s razítkem obchodu, datumem i napsán typ telefonu, prostě vše jak má být. Jediné co nemůžu najít je účtenka. Potřebuju telefon reklamovat, doufám že účtenku netřeba, ale projistotu se ptám.

Předem děkuji za odpovědi :)

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Bohužel asi ano. Já reklamovala před měsícem a taky ji po mně chtěli. Je to z důvodu, pokud by měli po 3 rekl.vracet peníze, aby znali jeho původní cenu. Což dle ZL nezjistí..

  • Ano, účtenka je to nejdůležitější! Pokud mají v obchodě dobrý systém a natrefíš na někoho ochotného, pak to možná ukecáš, ale nevím nevím..

  • Agnes.S6.8.2014 12:16

    reklamovala jsem taky dotykový telefon a stačil mi potvrzený záruční list, navíc jsem to reklamovala na prodejně, kde byl kupovaný, tak si cenu mohli zjistit sami. Při reklamaci brýlí jsem účtenku taky nepotřebovala, paní si ji dle jména na poukazu sama v jejich systému vyhledala. Když jsem reklamovala foťák tak opět stačil jen záruční list.

  • Myslím, že v tomto případě účtenku nepotřebuješ. Např. u reklamovaných bot ano, tam daňový doklad znamená doložení trvající záruční lhůty, ale pokud máš ke zboží (k telefonu) samostatný záruční list, měli by Ti to vzít bez řečí.

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 456 otázek, kterým se dostalo 272 322 odpovědí a 410 232 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist