Reklamace zboží
Ahojky holky,
nevíte náhodou, jak je to s reklamací zboží přes internet? Dne 6. 6. jsem zboží odeslala, dne 7.6. tedy začala běžet reklamační lhůta 30 dní. Včera to byl 30. den a z eshopu mi volali, že zboží je opravené a v pondělí jej pošlou zpět. Já bych ale raději odstoupila od smlouvy a nechala si vrátit peníze. Což jsem jim já blbec v telefonu řekla, že překročili lhůtu a já tedy odstoupim od smlouvy. Nato mi volal rozčilený majitel, že co mám jako za problém, úplně mi nadával a že to tedy posle ten den, čili včera. Má otázka zní, zda se za vyřízení reklamace zboží z internetu považuje den, kdy dá pošta razítko na balík nebo den, kdy proběhne první doručovací pokus? Děkuji.
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
9.7.2017 7:32
prodávající musí v lhute 30 dnu, pokud to nemuze vyridit ve lhute kratsi, vyridit, tj. posoudit zbozi a reklamovanou vadu a zakaznika vyrozumet o zpusobu vyrizeni reklamace. zakon nestanivi povinnost zbozi v teze lhute i vratit, i kdyz to svym klientum - obchodnikum -doporucuji. podivej se tedy taky do jejich reklamacniho radu, resp. do potvrzeni o prijeti reklamace. dle moho nazoru tedy odstoupit nemuzes,pokud nemaji uvedeno neco jineho ve zminenych dokumentech
-
8.11.2017 20:34
Jelikož majitel dodržel podmínky, tak nemáš právo od smlouvy odstoupit. Přece jen se taky musejí nějak chránit, to by pak všem povraceli peníze, až by se zboží opotřebovalo, a nic by nevydělali Třeba tady je to podle mě moc pěkně vysvětlené - https://pravopropodnikatele.cz/nahrada-nakladu-pri-reklamaci-zbozi/