archivace dokladů doma
Ahoj holky, řeším takový menší větší technický problém. Nějak se mi doma nakupily hromádky papírů-různých dokladů, zpráv od doktorů, faktury za telefon, pojistky a spoření atd. Docela v tom mám i pořádek, ale už mi to zabírá dost místa, které v malém bytě jaksi nemám a tak přemýšlím, jak to zredukovat a přitom, abych nevyhodila něco co bych ještě mohla potřebovat. Mám toho už několik šanonů schovaných ve skříni, ale připadám si spíš jako v nějakém kanclu než v bytě. Můžu se zeptat, jak to máte vy? Opravdu je toho docela dost a i když zakládám z mého pohledu jen to nejnutnější, tak to pořád značně narůstá
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
6.8.2014 13:55
Zpravy od lekaru odnes obvodni lekarce. Spravne bys je ty ani mit nemela (ale taky jich pár mam ) faktury schovavam jen ty,ktery bych mohla jeste potrebovat na reklamaci. Jine ne. Veci co cim,ze i kdyz se rozbiji reklamovat nebudu,vyhazuju faktury rovnou. Co se tyka treba ustrizku od slozenek, nevedu. Vse se.snazime platit prevodem,tudiz i doklad o zaplaceni je lehce dohledtelny v inrernetovem bankovnictvi. Vse co je starsi dvou let bych zlikvidovala. My jedine dokllady co mame doma jsou pojistky, smlouvu, papiry od lednice a apotrebicu (mame vse nove) a i tak na to mame vyjrazenou jednu skrinku velikosti vetsiho nocniho stolku.
-
6.8.2014 15:32
Přesně jak říká envie, všechny účtenky starší 2 let je zbytečný skladovat, víc platit přes net. Já mám doma celkem 4 pořadače. Jeden mám já, jeden manžel, a 2 domácnost, účtenky dávám bokem jen do eurofolie a jednou za čas to projdu a povyhazuju.. Dýl jak 2 roky nechávám jen velmi drahé věci, už kvůli pojistce.. Schovávám jen smlouvy a věci okolo hypotéky.