co dělat, když jsem nejspíš naletěla na podvodnici při koupí přebalovací komody?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #152895 27.5.2014 19:50

dobry večer,potřebovala bych radu.Před víc jak měsícem jsem koupila přes internet přebalovací komodu.Vše bylo ok až na vrchní 2 desky byly odštípnuté rohy už od výroby.S majitelkou internetového obchodu jme se domluvily na výměně těchto desek.poslala jsem ji je zpet už je to víc jak měsíc.telefonicky jsem se připoměla pani majitelka mě ujišťovala že nove desky poslala minulý tyden v pondělí,ale do těď nic nepřišlo.Tak opět volam a žadam ji o číslo balíku abych se hlavně ja ujistila že byly opravdu poslané.A tady nastava problem majitelka přestala komunikovat,když volam z jiného čísla telefon zvedne a pořad se jen na něco vymlouva asi jsem narazila na pořadnou podvodnici.Co mam teď dělat dál,poslat ji zbytek komody a žádat peníze zpět? mam obavu že budu bez komody i peněz vyzná se tady někdo v těchto věcech?

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • Ahoj :) já myslím, že pokud jsi platila převodem nebo kartou online, lze požadovat reklamaci platby po tvé bance. Určitě bych tam zkusila zavolat a povědět jim co a jak. Málokdo o téhle možnosti ještě ví, ale banka má možnost z toho účtu podvodnice platbu stáhnout a pak to řeší podvodnice už s bankou. Za pokus to rozhodně stojí a pak se ještě lze obrátit na ČOI. Jinak hodně štěstí, někdy je to fakt na pytel, jak všechno nahrává takovýmhle šmejdům..

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 488 otázek, kterým se dostalo 272 449 odpovědí a 410 312 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist