problém s výzkumem k bakalářce
Ahoj, dělám výzkum ke své bakalářce a móóóc bych Vás prosila o pomoc. Zabere to tak 2 minutky. S třemi malými dětmi a čtvrtým na cestě nemám moc času na výzkumy.
Jen odpověď na pár otázek, klidně anonym:
1.syn /dcera
2.a)jedináček, b) nejstarší ze sourozenců, c)má staršího sourozence
3.nástup do školky ve 2/3/jindy letech
4.komunikace před nástupem do školky: a)věty a souvětí, b)jednoduché věty, c)jednotlivá slova, d) vůbec
5. výslovnost před nástupem do MŠ: a)dobrá vzhledem k věku, b)průměr, c)špatná, d) diagnostikována narušená komunikační schopnost
6.dle vašeho názoru se komunikační schopnost vašeho dítěte po nástupu do školky: a) zlepšila, b) zhoršila, c) nezměnila
7.Jaký máte názor na rozvoj komunikačních schopností pedagogy ve vaší MŠ: a)naprostá spokojenost, b)spíše spokojenost, c)neutrální, d) spíše nespokojenost, e)naprostá nespokojenost
8. Vaše případné návrhy pro pedagogy ve Vaší MŠ jak lépe rozvíjet komunikaci Vašeho konkrétního dítěte:......
Ještě jednou moc děkuji. Potřebovala bych co možná nejvíce odpovědí.~x~
A kdyby tady byly i nějaké učitelky MŠ, pro ně bych pak měla i jiný dotazník~3~ ráda zašlu i na email.
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
27.6.2015 22:21
1. dcera
2. b) nejstarší ze sourozenců
3. ve 2 letech a 9 měsících
4. c) jednotlivá slova (hodně používala vlastní slova a zkrátky)
5. b) průměr (to co říct uměla říkala pěkně, bylo jí rozumět)
6. a) zlepšila - a to velmi, během prvního roku ve školce se naučila hezky mluvit ve větách, je schopná zazpívat celou písničku, nebo básničku, občas nějaké slovo zkomolí viz. budou běhat špagetu (štafetu) nebo nacvičují desítku (besítku), ale hodně nám školka pomohla
7. a) naprostá spokojenost
8. v naší malé školce se (vesnice do 1000 obyvatel, 24 dětí ve třídě) neustále říkají nějaké básničk, písničky. Pro všechny předškoláky + pro případné mladší zájemce je přímo ve škole studovaní logopedka, která s dětmi procvičuje, takže velká spokojenost -
28.6.2015 11:46
Odpovím za svou sestru, já tak staré děti nemám...
1. syn
2. jedináček
3. 2 a půl roku
4. c - jednotlivá slova
5. d Vývojová dysfázie
6. a - velmi zlepšila
7. b
8. synovec byl v MŠ s logopedickou péčí, která ale probíhala 1x týdně pár minut. A ostatní činnost ve školce komunikační schopnost nerozvíjela. Nekoordinovala se logopéče s činností během dne. Děti nechali jako dříví v lese. Takže synovec se rozmluvil díky spolužákům.