Reklamace zboží

Otázku položila: Anonymní uživatelka #369411 8.7.2017 8:59

Ahojky holky,

nevíte náhodou, jak je to s reklamací zboží přes internet? Dne 6. 6. jsem zboží odeslala, dne 7.6. tedy začala běžet reklamační lhůta 30 dní. Včera to byl 30. den a z eshopu mi volali, že zboží je opravené a v pondělí jej pošlou zpět. Já bych ale raději odstoupila od smlouvy a nechala si vrátit peníze. Což jsem jim já blbec v telefonu řekla, že překročili lhůtu a já tedy odstoupim od smlouvy. Nato mi volal rozčilený majitel, že co mám jako za problém, úplně mi nadával a že to tedy posle ten den, čili včera. Má otázka zní, zda se za vyřízení reklamace zboží z internetu považuje den, kdy dá pošta razítko na balík nebo den, kdy proběhne první doručovací pokus? Děkuji.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 468 otázek, kterým se dostalo 272 353 odpovědí a 410 241 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist