za jakých podmínek můžeme vrátit zboží?

Otázku položila: Anonymní uživatelka #138838 25.5.2014 22:08

Ahoj holky, koupili jsme navigaci, ale bohužel s ní nejsme spokojeni. Chtěli bysme jí vrátit v zákoné 14 - ti dení lhůtě a místo toho kdyby nám prodejce objednal jinou a my bysme si rozdíl ceny doplatili. Jelikož ji manžel potřebuje do zaměstnání a vůbec mu nevyhovuje. Je to možné? A za jakých podmínek bysme jí mohli vrátit.
Děkuji

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • pokud máte nějaký účet nebo doklad a jestli je v nějaké záruce nejlépe, tak určitě! :-)
    nejlépe zavolat, nebo se zajít zeptat do prodejny, kde jste navigaci zakoupili a zeptat se :-)

  • Záleží na prodejně. Pokud je to koupené v kamenné prodejně tak "nevyhovuje mi" není důvod. Ale pokud tam nemáte nic nainstalováno, nebo tak, většinou problémy nedělají, pokud je to kus za kus.

  • ta 14 denni lhuta pro odstoupeni plati v pripade, ze je smlouva uzavirana prostrednictvim komunikace na dalku, predevsim tedy pres net. v pripade koupe v kamenne prodejne tato lhuta neni, protoze tam ti ma na prani prodejce zbozi ukazat. ale i nektere kamenne prodejny maji svou vlastni lhůtu pro vraceni zbozi. jinak tady pak plati, ze ty vratis zbozi, oni vrati penize. ta navrhovana vymena by byla mozna jen na domluvu.
    pokud zbozi nesplnuje slibovane parametry, ma vady a pokud jsou podstatne, muzes mimo jine od smlouvy odstoupit...

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 488 otázek, kterým se dostalo 272 449 odpovědí a 410 312 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se

TOPlist